Информация о событии Название события Живий Вертеп у Паулінів в Броварах Описание события 16 січня

пʼятницю, 25 березня 2011 р.

25 БЕРЕЗНЯ, П’ЯТНИЦЯ. БЛАГОВІЩЕННЯ ГОСПОДНЬОГО


«Я Є» і «Я Є з вами» - це той самий Бог, котрий любить називати себе «Бог завіту». Перед тим, як прийти, Господь розмовляє. Перше, що доходить до людського серця, коли зближається інша людина це – слово цієї людини. Бог посилає вісника Божої сили до міста в окрузі поган названого парость квітуча і знайде Возвеличену. Господь знайде у загальному запустінні мого життя цю рослинку, з якої випровадить славний рід чеснот. Проте почнеться все з діалогу, зі спасенного спілкування, в якому так важливо сказати Йому вірне «Хочу, хай мені буде за словом Твоїм».






ЄВАНГЕЛІЄ
Лк 1, 26-38
† Читання святого Євангелія від Луки
Того часу посланий був ангел Гавриїл від Бога до галілейського міста, названого Назаретом, до діви, зарученої з чоловіком на ім’я Йосиф, із дому Давида, а ім’я діви – Марія. І, прийшовши до неї, сказав: «Радій, сповнена благодаті! Господь з тобою, благословенна ти між жінками». Вона стривожилася від цих слів і міркувала, що означало б це привітання. Та ангел сказав їй: «Не бійся, Маріє, бо ти знайшла благодать у Бога. І ось, ти зачнеш в утробі й народиш Сина, і даси Йому ім’я Ісус. Він буде великий і Сином Всевишнього буде названий, і дасть Йому Господь Бог престол Його батька Давида, і довіку царюватиме в домі Якова, і Його царюванню не буде кінця!» І озвалася Марія до ангела: «Як станеться це, коли я чоловіка не знаю?» У відповідь ангел сказав їй: «Дух Святий зійде на тебе, і сила Всевишнього тебе отінить; тому й Святе, котре народиться, назветься Сином Божим. Ось і твоя родичка Єлизавета, хоч звуть її неплідною, і та зачала сина у своїй старості; вона вже на шостому місяці; тому що жодне слово не буває у Бога безсилим!» А Марія промовила: «Ось, я раба Господня, нехай буде мені за словом твоїм!» І ангел відійшов від неї. Слово Господнє.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Парафія Божого Тіла і Крові