Информация о событии Название события Живий Вертеп у Паулінів в Броварах Описание события 16 січня

понеділок, 12 березня 2012 р.

ТАЇНСТВО ЄЛЕЄПОМАЗАННЯ – ЄДНАЄ ВІРНИХ З ГОСПОДОМ

Від гріхопадіння праотців Адама і Єви, в життя людини ввійшло велике випробування, котре наповнює страхом кожну живу людську істоту. Цим випробуванням є хвороби. Нема в світі людини, котра б не перетерпіла страждань і болю хвороби. У хворобі людина пізнає безсилля, свою обмеженість і свою конечність. Будь яка хвороба може привести нас до смерті.

В часи Старого Завіту людина, вражена хворобою, пізнавала свою обмеженість, і водночас відчувала, що хвороба таємниче пов’язана з гріхом. Пророки відчули, що хвороба може бути також і засобом відкуплення як власних, так і гріхів інших. А отже, людина переживала свою хворобу перед Богом і саме в Нього благала одужання. Помилуй мене, Господи, я ж бо слабий, зціли мене, Господи, бо тремтять мої кості.

Тільки в Христі Ісусі, серед темряви болю та страждання, засвітила досвітньою зорею надія на переміну страждання людського. Великий Вчитель стає Великим Лікарем тіла та душі, гучним голосом звіщаючи вибраному народу Благу і Нову вість: Лікаря не потребують здорові, а слабі. Я не прийшов кликати праведних, але грішників на покаяння. Христос Приходить зцілювати всю людину, оздоровляти і її тіло і її душу. Приходить виліковувати рани тіла – оздоровлюючи його, та гоїти рани душі – прощаючи гріхи.

О. Віктор МАКОВСЬКИЙ

Луцька Дієцезія


Читати повністю


Немає коментарів:

Дописати коментар

Парафія Божого Тіла і Крові